FREDAG:-¨^¨'

Jobbig dag!?! typ hål och matte... och sen prov ;D jag överlever! kommer få IG men... vad kan jag göra

efter skolan tittade jag efter jeansleggings,. fanns inga. men när jag kom hem hade mamma köpt ett par till mig. vad är sannorrliikkheeteenn!!? dom är lite stora men JAG ÖVERLEVER!

Det känns oerhört gött att snart är det jul, sen är det NYÅR (!) sen får vi våra datorer!!


  • min jacka har gått sönder (lagad)
  • min iPod är borta (hittad)
  • mina hörlurar till mobilen är trasiga (vem bryr sig när jag har min iPod)
  • en bil sprutade slask på mig (har torkat)
  • en buss sprutade slask på mig (har torkat)
  • mina smileysar på msn är borta...  (SÖRJEERRR)
  • hittar inte sören. (pratat med honom, allt e Yey okey)

œΛΖΘ ↑  !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0