Fredag.

Trevlig dag, har inte sovit något under natten, och då börjar dagen med matte, det kändes chill. Bra start, sen fick jag asont i huvudet så jag bestämde mig för att åka hem, jag ringde mamma och hon bad mig åka buss till mormor så att hon slapp hämta mig. Jag åkte till stan och bytte sen buss, efter ett tag kommer bussen till en liten backe och där var det tydligen halt så vi gled bakåt. Halva bussen klev av för att gå hem, men jag visste inte ens var vi var. Hade inte precis uppmärksammat vad hållplatsen hette, men efter ett tag klev jag av och ringde mamma och hon sa att jag skulle gå till frasses, jag gick dit.. stog och frös.. sen kom en gubbe ut från frasses och kliver in i sin skrothög till bil och börjar backa på mig!! Palla ramma mig med bilen! det är fan jul!!!! Och som om det inte var nog så märkte jag när jag kom hem att mamma hade typ köpt en halv godis till mig -,- GENERÖST!
Nu vill jag bara gå och lägga mig men det känns ju lite onödigt.. måste ju sitta uppe och ha tråkigt ett tag först..

v
huuummm?!?! Under matsalen också,, Oroväckande.



Kommentarer
Postat av: elin

godis <3

2008-12-12 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0