Lördag.

okej.. ingen john..
det är förvånansvärt att jag verkligen inte kan få det jag vill ha. inget nyår, och inget idag... om du inte kommer på lovet så slår jag dig!
jag har inget att göra, jag orkar inte göra något. jag vill inte ens tänka. jag önskar att man kunde stänga av hjärnan när man ville så när man har tråkigt så går man bara in i en trans och sen vaknar man upp när man ska göra något... istället för att bara sitta och vänta.
jag taggar inte jul... jag försökte se det positivt men allt försvinner bara..
  • julafton (vad är roligt med att sitta hemma som jag alltid gör? skillnaden?)
  • nyår.
  • +idag
  • dator!! (mac)
ingen kamera!! vill ha min mobil,. det är inte rolgit med en mobil som rymemr tpy 15 sms.. fast det kankse är bra för mig, kankse inte sms,ar lika mycket då. men just när jag får gratis mms så får jag en mobil som inte kan skicka mms -,- min otur! och de två mobiler som iaf ser snygga ut är telia-bundna,. halebop suger ibland.

och sen måste jag skriva om min engelskauppsats eftersom den tydligen inte kommit fram!! varföööörrrr...

vbcv
det kunde ha varit värre :O

Kommentarer
Postat av: Linn

Meh!!!!!!! INGET GLATT INLÄGG??? Du lovade juuuue ;(

2008-12-21 @ 14:29:56
Postat av: Albin - Bibloggen

Jobbigt frida !

2008-12-23 @ 15:12:05
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0