Måndag**¨

TRÖTT PÅ DET!
bara för att ni är så osäkra och har problem så behöver ni inte he ut det över mig :) men jag vet att jag är bättre än er.

Jag gick med bullen på stan i typ fem minuter, sen ringde jag felix, sen kom felix, sen så gick vi...två..steg, sen hamnade jag i ngn ring av ngt slag.. passade itne in i den kanskeeee!!!!!!!! men det är skönt att man kan bli på bra humör av honom ^^ sen gick vi till ida, och väntade på min buss, hahahah, ska vi dra till Norrmjöle ida? :] synd att cp-pojken tog fel buss. annars hade det kasnek blivit en lugn resa :D

jag ska försöka säga ogilla, istället för hata. men det är svårt, eftersom det finns så mkt här i världen att hata ^^men vad gör man...

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0