ONSDAG.

Jag är trött på alla lögner! Jag är trött på att folk tror att jag är så jävla korkad att jag inte fattar vad dom egentligen menar!
Jag fattar att jag inte precis är viktig, men ni kanske kan uppskatta att jag gång på gång ska få höra allt jävla klagande från folk som har det så mycket bättre än andra och allt man får tillbaka är att man inte kan göra någon skillnad. Kankse ska ta och tänka om? Om ingen lyssnar och försöker att få dig på andra tankar och verkligen står ut med ditt jävla tjat om att ingen gilalr dig och allt bara är skit, vad gör du då? Du får bara sitta där och tycka synd om dig själv ensam och tro att du inte duger!! Lämna mig bara ifred om jag inte duger!

TACK...

Om du ska ljuga kanske du ska göra det bra? Eller så kan du berätta sanningen.

HATAR!! och då menar jag inte ogillar! jag HATAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0