tisdag?

Orkar inte sitta vid datorn men... Känns som om någon har hackat min msn för jag kan inte ta mig in, men orkar inte bry mig just nu.. och vem skulle vilja göra det XD
Varti ensam hemma med mikko idag.. såklart sätter han sig och ylar dirrekt för att mamma och linn lämnade honom, han vill aldrig vara med mig xd kanske för att jag sover hela dagen. vem vet :) önskar man kunde prata med djuren ibland.
Nu kom pappa hem,. då börjar mikko gnälla av lycka! konstig hund -,-

Internet går så himla trögt.. Men snart får vi ju datorerna från skolan, det taggar jag för då kan jag sitta i mitt rum och isolera mig ifrån familjen.. thankyougod!

Jag har inget att göra på nyår, eftersom alla bailade on me i sista minuten. Felix kanske har rätt med att man inte ska göra planer med folk för då kan ingen göra det. men det är lite svårt när man bor tusen mil utanför stan så man måste planera ett tag i förväg ananrs kan man inte få skjuts och sådant... önskar jag fick flytta,.

allt går mig på nerverna! jag vill bara vara ensam just nu. men ändå inte. för jag har jättetråkigt när jag bara sitter hemma hela tiden.

nu började pappa prata i telefon och han hör till den sorten som tror att man måste skrika till andra sidan stan för att folk ska höra dom i telefonen = döv -_-''''' så jag drar..hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0