torsdag.

HOLA TODOS!
spanskaprov imorgon, orkar inte ens träna till det, jag är ju onaturligt smart för att vara naturligt halvblond.
mitt mål med att skapa "veckans face" failade stort eftersom ingen ville göra ett....face. FY SHÄMMES!
Trevligt med geografiredovisning, det var typ helt okej förutom att jag sa en mening... alla andra sa typ 059340534´ var. Tuva kommer inte vara glllaaaaddddd!!!

Somnade vid 18:00 och när jag vaknade runt halv nio var jag helt säker på att det var morgon,. missade middagen, nu har jag sjukt ont i huvudet. Men vad ska man göra. Det är jobbigt att inte kunna sova på natten.

Jag kan inte komma på ett mål till friskvården, jag har ju mycket att förbättra men jag vill ju inte skriva in ett mål som jag vet att jag kommer att faila på.. känns ju lite onödigt. Vi mätte fettet vi har på friskvården också, men det vågade jag inte göra ;$tänk om jag är jättetjock.. Känns inte bra!!

Och svikare ida! :O palla ta bussen när jag inte ska me :( jag hade ingen att prata om fjortisarna med... jag hamnade mitt i gröten bah så att du vet!! lovar dom skulle till Norrmjöle... Palla ta fel buss hela tiden O_O

Nu hickar jag typ sönder halsen :( ska typ dra till sängen, om folk kan börja vara sociala via telefonen.. NU fick jag ett sms, CHAOO :)

f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0