hell yeah!

Nu har jag min finafinafinafinafinafina mobil!!!!!!!!!!!
Vi åkte och hämtade den, och Linn hade begärt att köpa en daimglass till henne. Vi for på rimi och köpte en daimglass till henne ^^ och en glass till pappa och en till mamma och en till mig ( A ) sen köpte vi ben and jerrys. OCH en chokladkalender :) tAGGA NEDRÄKNINGEN!!!

,kk NAMNAM!! ♥


Vi taggar fredag? -jaaa!!!!
vi har ju alltid roligt :] man skrattar ju hela tiden, MAGRUTOR FTW! ff
och jag har värsta saken att berätta! :O om jag inte glömmer bort det :)
som jag troigast komemr att göra.. förlåt :(

CHao!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tagggaaa fredag :D

2008-11-27 @ 19:12:03
URL: http://idastuffs.blogg.se/
Postat av: Linn

:O jag vägrar vara med på din blogg!! :O



Skojjah bah ^^

2008-11-29 @ 01:54:03
Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

2008-11-29 @ 02:09:15
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0