mjao

orkar inte gilla dig när du inte gillar mig tillbaka...

Tagga geografiprov!?! kommer få IG eftersom min geografibok har försvunnit. antar att anna har tagit min eftersom henne s försvann! JAG TarEJ imorgonAAnnAAa!!!!! ;@

nejmen... jag är för trött för att plugga. men ajg kan ändå inte lkugga eftersom min bok är borta. men jag har ju det vi har skrivit på lektionerna,, men ofta det räcker...
inte ens min lussebulle kna göra mig glad :(

¨hehehehhjag taggar julafton! för då är det närmare nyår :D och jag taggar nyår :] och jag taggar januari! jag taggar datorerna!!!!! bättre tider kommer!!!!!!!!!!!!utrop!!!!!!!!!!!1111123455667
men julmust är inte gott men det var en gullig burk :]

ÄRTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0