tacktack!

i don't know,,
va ska jag göera? Har ont i huvudet ( som vanligt ) är trött ( som vanligt ) och grymt stressad! måste hitta min geografibok! jag dör om jag inte hittar den! okej nej det gör jag inte men nära på! mina fingrar glittraaarr ^^ AJA! so not nödvändig information :)

Som vanligt sitter det en millitärgubbe på bussen, han satt och åt ngt som såg ut so mhalstabletter men då börjar han tugga på dom som om det var mjuka kolor. jag glodde asmycket för att kolla om han var generös nog att bjuda. men nej :(
och när jag gick in på biblioteket för tredje gången så tryckte en gubbe på dörr-öpnar-knappen från andra sidan, coh när jag går igenom så säger han " varsågood "... för vad? för att du tryckte på en knapp som jag också kunde ha tryck på? mycket generöst av dig :D

jag har itne fått någon facebild än :( ingen vill ju bjuda! då får jag satsa på lucas som vanligt dårå :) det är najs!

Nu ska jag plugga! chao!
 r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0