Frida är rygg!

 

Såklart borde jag öppna min nya fina underbara blogg med ett stort inlägg om Sofia Ledins många misstag, men eftersom att jag inte träffar henne så ofta så har jag inte något nytt att komma med... men jag bjuder på:
Sofia säger:
jag kan olla :9


Kort men fin dag.
Jag kliver upp vanlig tid, dock lite trött eftersom jag bara sov 5 timmar som vanligt. Och det är alltid jobbigt när Linn inte ska med bussen för då glömmer jag alltid bort tiden. Men jag hinner iaf ut, och står och väntar på bussen i en kvart. Blåser asmycket, mina fötter njöt inte.
Bussen var sen och det betyder att jag blev sen till bussen som går från stan 2 minuter över 8. Då får jag lov att vänta på bussen som går 17 minuter över. Men att stå ute i friska luften och vänta är väll alltid härligt. ( NOT )
Och sen börjar jag ju halv nio på måndagar, och då har jag Tuva. Men turen har man ju varje dag! Tuva var inte där och istället hade vi Sören <33 fick t o m låna hans penna.
Sen började jag må illa, så jag bestämde mig för att åka hem med 11 bussen, jag stod och väntade på bussen i en kvart ( historien upprepar sig ) och när bussen kom så fungerade inte pip...saken så man slapp betala. Först körde bussen fel och fick lov att köra tillbaka, sen stannade den i en uppförsbacke och tog sig inte upp, den hade problem att ta sig framåt efter varje stopp. Men när jag tagit mig till stan kände jag "nu då?" det var ca 40 minuter kvar tills bussen gick. Jag satte mig på biblioteket. GÖDANS!
Sen satt jag och Elin och pratade om en mycket udda sak som vi kan kalla Anonym :)

 

 

HÖRES!!!!//////////f*n


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahahahahha

2008-11-24 @ 19:29:11
URL: http://sofialediin.bloggproffs.se
Postat av: elin

så är det. och jag hatar geografi

2008-11-24 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0