14 april

halloj !
jag tänkte vara snäll och fixa emelies blogg-design idag. den kanske inte blir BÄST men det är iaf en design. men tyvärr suger deras internet så jag kan inte ladda upp bilder på bloggen. jag skulle så klart kunna fixa färgerna men det blir konstigt om man inte har headern på bloggen från början. 

själv så är jag förkyld.. har knappt kunnat sova i natt och synd om john för han blev väckt klockan åtta typ och jag ville se film så jag kunde sova. jag har sökt sommarjobb men kommer säkert inte få något. men kanske får 2000 drygt för att sitta och slappa ;) det är ändå värt det ! inte lika mycket pengar som jag ville ha dock men det är ändå mycket !

nu ska jag göra något annat ! återkommer senare. bajbaj


Kommentarer
Postat av: 42day

Fin design på bloggen Ha så bra:)

2009-04-14 @ 14:00:18
URL: http://fortoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0