6/1-09

jag saknar dig så mycket.. 3 månader med dig nu och det känns inte som ett kvarts år ! tiden går fort när man har roligt. jag bitchar på dig och är nog drygare än.. darin ibland. men ändå har du stått ut med mig. det går inte att beskriva hur mycket jag tycker om dig, jag kommer aldrig att lämna dig !!
jag hör folk klaga över att dom inte får träffa sina pojkvänner och flickvänner, men det är oftast bara över en dag.. att sakna dig fyra dagar i veckan är det jobbigaste jag gör.. men att vara lycklig på helgerna gör det värt mödan !
jag älskar dig och kommer alltid göra det.
<3333


Kommentarer
Postat av: Sara

i know what u mean, har robbin bara under helgerna också <3 och ibland inte ens de!

2009-04-07 @ 21:10:47
URL: http://sara15april06.blogg.se/
Postat av: Sara

i know what u mean, har robbin bara under helgerna också <3 och ibland inte ens de!

2009-04-07 @ 21:11:00
URL: http://sara15april06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0