ajajaj...

nu har jag sjukt ont i knät. p g a att jag typ tvärstannade på idrotten och mitt knä for bakåt. det är svullet och gör jävligt ont.. hur ska jag klara fystestet nästa veckan?????? springa tre km.. kommer ju bli handikappad. 

men iaf så har det varit en kass dag i allmänhet.. kommer dock inte ihåg vad som har varit drygt men jag vet att det har varit grymt drygt ! tuva dök inte upp idag så vi kunde ha idrott tidigare. det var skönt att hinna med bussen dock att jag fick typ lov att småspringa = inte bra för knät. vårt lag vann iaf ;D och jag tog en lyra. 

smell ya later

Kommentarer
Postat av: MLI

Man kan inte bli något som man redan är .. handikappad

2009-04-28 @ 17:49:00
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0