?? april?

snön föll ner men nu gör det inte mer ! jag som ville leka i snön.. 
vi ligger i soffan och bara chillar just nu. väntar på middagen och har nyss fått veta att vi ska på 50-års kalas den 2 maj. samma dag som vi ska med felix och kolla på slagsmål. hoppas vi hinner med både och annars blire lite jobbigt. vill ju inte dissa felix. 

jag vill hitta på något roligt men det finns inget att göra här ute. men vi skulle ju kanske vara med elin. jag ska höra med henne. kanske i morgon? om hon inte ska ... ja vad hon nu gör. 

nu ska jag bara slappa tills vi ska äta ! kanske skriver senare om jag har tid. :) 
smell ya later

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

hey hopp, musikintresserad? då borde du kolla in min blogg!

har även uttlagt sång - ensam och med band, om du är nyfiken :)

2009-04-18 @ 14:21:42
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0