blond bloggare

nu bleker jag mitt hår igen. hoppas det funkar ! (men tror inte det)
jag försöker att prata med john me men det är för dålig täckning. jag ska slipa lite på min bloggdesign me. men i stort sätt kommer den nog se likadan ut som den gör nu. 

på lovet har jag gjort 5 blogg-designer. och tror att jag ska börja ta betalt om jag fortsätter. men mina kompisar får gratis ;) måste ju vara snäll !
jag gick in på en tjejs blogg igår, hon säljer blogg-designer för 100 kronor styck. men hennes designer ser praktiskt taget likadan ut. vill man inte ha en unik blogg? jag vill iaf det. jag tänker inte härma någon annan fastän jag tycker att det är snyggt.

men om någon vill ha en bloggdesign så ställer jag gärna upp med att hjälpa till !¨
- det är bara att skriva en kommentar- (dock inte anonymt för då vet jag inte vem du är ;) )

skriver senare. smell ya later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0