Det här är ju bara drygt.

nu har jag fixat min design. dock syns inte min profilbild för mig !! men den syntes för sofia.. det är så drygt för på min "design-blogg" (som jag gör designen på) där fungerade det och allt syntes. jag har ju samma koder och allt. varför fungerar det inte?
det är för drygt för att göra ikväll.. eller så kommer jag sitta med det tills i morgon.. 

jag är trött på skolan nu ! lovet borde komma snabbare ! annars kommer jag inte klara av det. eller det är bara två dagar kvar men jag PALLAR INTE dryga lektioner. och jag pallar ännu mindre att jag fick IG på naturkunskapen. det dryga är att han sa att det inte skulle spela någon roll om man fick dåligt betyg på det men ändå måste jag göra omprov.. så jävla drygt att han är så jävla borta ibland..

KANSKE skriver senare.. beror på hur länge jag är uppe
börjar ju halv två i morgon ;)
smell ya later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0