en rubrik- men Va?


vad mer kan jag säga än roliiiiiigtt xD ???
den videon kommer göra mig glad resten av kvällen. 
se och njut !

hälften av dom är inte ens fjortisar :) känns som att dom som gör videorna har liiite för mycket ilska inom sig. men bra att det kommer ut på ett bra sätt ;D en video på youtube om alla människor som är BÄTTREE ÄNN DOMM ;) mohaha. jag är BÄST !



och !! idag fyller ida år och ho nförtjänade ett tidigare inlägg men har inte orkat skriva något tidigare. men GRATTIS IDA !! hoppas du uppskattar det (A)


I MORGON ÄR DET FREDAG = JOHN <3

miss you...

smell ya later ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

många av dom där är fjortisar ju xD

2009-04-24 @ 12:52:23
Postat av: Linn

Haha alla är ju fjortisar! Och pinsamt att någon kollar på sånna videor xD

Nu ser du vad jag menar... fjortis :P

2009-04-24 @ 13:09:20
Postat av: sanna

haha amg...satans såå...vetefan.

jag älskar folk som lägger ner sitt liv på detta...haha min dag är räddad

2009-04-24 @ 22:10:09
URL: http://bunnny.blogg.se/
Postat av: idaaaa

tack fridis :D

2009-04-25 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0