Ett drygt litet barn.

det är så roligt att prata med små dryga ungar. det är inte så moget att "bråka" med någon över internet men hade inget annat val.
den här tjejen (enligt henne) "älskade" john förut. för ett år sedan om man ska vara exakt. och tydligen krossade han hennes hjärta eller något för hon verkar lite dampig på honom. det bästa hon har att komma med är att jag bor i min egen fitta (hur går det till??) 
men enligt mig går det inte att älska någon som man bara har pratat med via internet. alla sidor visas inte precis då. hon kanske var kär i den sida han visade men knappast älska. om hon älskade honom hade hon fått lov att lära känna den riktige john.
 hon skrev att hon "hade roligare" att skriva med john än vad jag hade. (ursäkta?)

ni som inte förstår så äre förståeligt xD
 det var iaf roligt och hon var grymt knäpp i bollen. trångsint...

skriver senare !
smell ya later

Kommentarer
Postat av: att du orkar

värt

2009-04-18 @ 16:45:48
Postat av: MLI

I KNOW WHO YOU MEAN

2009-04-18 @ 19:14:53
URL: http://mlimli.blogg.se/
Postat av: linnéa

missa inte min frågestund på bloggen:)

välkommen in och ställ en fråga:)

2009-04-18 @ 19:20:17
URL: http://lpersssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0