FEst?? -skulle inte tro det

ligger i sängen och kan inte sova.. inte överraskande eftersom det är samma visa varje måndag.. men vad kan man göra. packa ner john i väskan och ta med honom hem. han får skita i skolan och bo här. 
nu har jag så klart blivit riktigt nervös inför skolan i morgon också ! vi ska ha en examination på friskvården och den kommer bli så dryg ! för jag känner typ ingen på min friskvård och alltså kommer jag måste hålla i en träning med någon jag inte känner = totalt fail efter som jag blir så nervös och glömmer bort allt man ska göra. tuva kommer att bli besviken.. jag som trodde att jag inte behövde plugga eller oroa mig den här veckan.. men ack så fel man har.

nu ska jag försöka sova !! men jag kommer inte lyckas.. jag orkar inte ligga och tänka hela tiden. men vad kan man göra. livet äger längst inne :) sommaren är ju snart här. och det kommer bli den bästa sommaren !!

P.S. på lördag blir det att kolla på pang-bom-blod med felix, john ska hänga med också. kommer bli fett roligt :D men vi ska på 50-års kalas före.. så kommer vara ganska less... D.S

smell ya later ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0