Helgen...

inte precis som jag hade planerat den = inte alls som jag hade planerat den. jag kan inte sträcka ut mitt vänstra ben eftersom jag har så grymt med träningsvärk. träningsvärken kommer från att försöka sitta och hålla fast sig när john kör. (inte så lätt...............) 
typ den jobbigaste helgen i världshistorien ! okej där överdrev jag.. men det var jobbigt ! jag var helt utanför och jag är inte precis den socialaste personen. (jag är rädd för människor) i'm a kyckling..
jag tänker inte ens räkna upp alla jobbiga saker för då skulle jag bara bli sur och till slut skriver jag bara svordomar. 

jag har inte skrivit något heller eftersom jag inte har haft tid.
och nu känenr jag bara att allt jag skriver bara blir tråkigt och ointressant.. lika bra att bloggen försvinner. får se hur jag gör

skriver mer senare. byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

näj :(

2009-04-06 @ 20:35:14
Postat av: Anonym

näj juh :(

2009-04-06 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0