Hellloooo

jag har inte uppdaterat på ett tag men jag har "haft fullt upp" = jag har inte haft så fullt upp jag har bara inte orkat skriva. idag är det utv-samtal sen så drar jag till john. vi ska tydligen bowla i kväll....... och jag suger på det så jag kommer troligtvis förlora och skämma ut mig själv. roollliiiiiigtttttt. ohwell ! jag måste typ ha två väskor med mig för att det är så jävla mycket grejer jag ska ha med. eller snarare stora saker. min jacka, tjocktröjor, handskar... det tar plats ! sen ska jag ha med mig datorn me. 
jag har ingen skrivgläddje för att jag har inte tagit kort på ett tag för det har som inte hänt något, och då blir det tråkigt. Cicilia kanske inte orkar läsa igenom det :(
men oh well ! nu ska jag packa vidare biaTChess !! godnatt... elelr godmorgon jag vet inte.. ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg =)

2009-04-02 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0