HEmma...

hemma nu, tidigare än planerat. jag skulle ha varit med fällä efter skolan men han dissade mig :/  istället köpte jag solbrillor inför sommaren och sedan tog jag en tidigare buss hem. träffade emelie och hennes kommpis och sedan kom idaaa :D jag ser fram emot sommaren ! hoppas det blir mycket grillning och moppeåkande.  i miss them :(

jobbigt att jag är van med att sova med john nu ! kunde inte sova i natt och kommer nog inte gå så bra i natt heller. 

Sofia har två kompisar som vill ha sina bloggar designade. och jag gör det mer än gärna ! fast just precis nu har jag ingen ork.. kanske gör det lite senare.  måste hitta några nya penslar till photoshop. :)

men allt bra tar sin tid ! 
ska fortsätta leta runt nu. smell ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0