Jahapp

klar med två blogg-designer nu och jag och john bara ligger och chillar i min säng. han sitter och spelar pokémon och jag kommer snart att joina honom med mitt gameboy. han sitter med mobilen stackarn.. mitt är mycket coolare ! 

vi har åkt buss i 2 och en halv timme. och sen bestämmer sig en (hockeytöntwannabeecool-typ12årig kille) att må illa. jag förberedde mig för att han skulle spy för john sa att han säkert skulle det. så blev inte precis på ett bra humör (A) men han gjorde inte det och hoppas jag aldrig får se honom igen !!
förlåt men jag gillar inte wannabeehockeytöntar som tror att dom är så coola. (alltså dom små)

 btw kolla in:
www.mlimli.blogg.se
www.sofialediin.blogg.se

smell ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0