JOhn

snart kommer john ! 


jag känner mig riktigt snäll nu.. eftersom min design inte fungerade för vissa tänker jag göra om den.. och jag blev väldigt nöjd med den jag hade men jag kan kompromissa ;) men jag är ju så GRYMT duktig så den kommer bli asafin :) hoppas jag ! kanske ska rita något på illustrator och ha den på bloggen. men jag vet inte.. har ingen inspiration på den fronten.. men får se. mitt mål är iaf att den ska se stilren ut. men dom blir jag så trött på snabbt. men jag har tänkt ändra allt och ge allt några extra finesser. t.ex. kommentarsrutorna, dom kommer ändras. det är helt onödigt men det blir nog fint. 

men vet ni vad ! jag ska dra nu. 

pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0