måndag- "heähehäehe lol exde"

nu har jag skickat iväg koderna till två bloggar till sofia. det är hennes kompisar som ville ha, det var ett tag sedan dom blev klara men vi har som inte hunnit skicka och sånt. så går det när man har fullt upp ! :) nu har jag ingen blogg att fixa längre :( så kommer troligen börja trixa med min design.. och det gör jag allt för ofta xD jag ändrar design lika ofta som folk brukar uppdatera med inlägg. 
och snart är det lunch och jag önskar verkligen att det blir pasta. jag är trött och behöver energi. 
jag ska ju som sagt gå på stan med ida efter skolan och sen sa hon att hennes mobil inte fungerade...... MEN som tur är!! så har jag varit med om varje möjliga fel som en mobil kan ha så jag sa åt henne att pröva starta om den och då fungerade den igen. det var tur ! annars hade jag inte fått tag på henne. jag tror jag ska köpa nya solglasögon idag.. men får se. (eftersom mina gick sönder......) men bara om jag hittar några riktigt billiga !! har inte så mycket pengar kvar.. jag behöver hela studiebidraget men neeeejjjj jag måste typ få en femkrona istället.


och en diskution som de vuxna alltid har är att vi ungdomar i dag är så lata och bara sitter vid datorn. " SÅ lyxigt hade inte vi det! " 
ska dom få klaga på oss för att världen har utvecklats? inte vårt fel att dom kunde köpa fem kolor för 5 öre och att vi måste ha en hundring för att köpa mat.. hatar dom argumenten ! + att det är dom som har uppfostrat oss så dom ska inte klaga.'


skriver senare !
smell ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0