men hejsan !

jag hade ovanligt mycket besökare idag. det var lite udda för att siffrorna har legat lågt ett bra tag. har inte orkar blogga så mycket. men ska ta i och göra det nu.
hag också blivit medlem på bloglovin.com. jag visste inte att det var så "hjälpande" nu slipper jag trycka runt på alla bloggar jag läser. 

Dagens känsla!
just nu känns allt piss.. matteprov i morgon och jag har inte nog med självförtroende för att tro att jag klarar det. jag vet att jag är sämst jag behöver inte påminnas om det.. jag orkar inte må dåligt över något så simpelt men har inte mått riktigt dåligt på ett tag nu så jag antar att jag måste få ut mina kännslor någon gång. jag har alltid varit den som måste prata ut om allt. nu vill jag inte det längre..


Nu ska jag iaf gå igenom lite matte. jag blir bara helt störd i huvudet om jag ultimatpluggar så här sent. men får iaf G. :) (hoppas jag)

ska göra klart designerna som sofias kompisar vill ha i morgon tror jag. orkar inte kriga i kväll.

chao !

P.S jag saknar john för mycket för att kunna sova... D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0