minerva.... usch

sitter på samhällskunskapen. lite glad för jag har fått en kompliteringsuppgift som består av några frågor. den var inte så svår och jag slipper göra den på uppsamlingsdagen. 

jag är gryyyymmmtt hungrig ! det är lite jobbigt att börja halv två för då brukar vi inte ha någon lunch hemma. så äter en liten macka till lunch ibland. så blir lite less. får köpa något att äta efter skolan. synd att jag inte har några lösa pengar bara. vill köpa en sub.. 

jag ska träffa felix efter skolan idag om han inte åker hem. han måste ändå vänta ganska länge på mig så förstår honom. men jag behöver känna lite skadeglädje och han brukar få fram det ;) 

nu måste jag anteckna. smella ya later ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0