nu är det natt.. snart :D

jag har dragit mig mot sängen och snart sover jag nog ( not hehe..he) jag har fixat med min nya bloggdesign men den failade.. och orkar inte kriga med den ikväll. jag vet att jag byter design hela tiden men jag måste ju bli nöjd? den här ska bli en professionell design. om jag är kapabel att göra en sån. men nog om designen! halva veckan har gått och jag taggar helgen ! bara 3 dagar kvar. + att johns mamma tydligen fyller år. kanske blir lite go-fika (A) fast jag gillar inte tårta, men kakor säger jag inte nej till ! 
nu är det bara två prov i veckan kvar. geografi och eng-nat. engelskan kan man inte plugga till och geografin pluggar jag till i morgon. orkar inte idag, har använt hjärnan för mycket. = huvudvärk. hur ska det här sluta... kommer att gå in i väggen vid 17 års ålder, (om jag kommer klara mig ända tills oktober)


jag ritade lite i illustrator och photoshop.. en grej som jag har på min nya design. den blev ändå lite frän :D
 ska börja rita med på photoshop. känns som att mitt ritande har minskat.. och det är ju lite synd eftersom alla säger att jag är såååå bra.. överdriver gör nog många men ändå. alltid roligt att skapa saker. det är därför det är roligt att skapa blogg-designer.



Aja. nu ska jag kanske somna inför en film och sen vakna till en helt UNDERBAR dag! 
smell ya later'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0