snart slut

Just nu sitter jag på spanskan och tråkar ihjäl mig..
cissi räknar upp olika ord som som ska  vara romantiska. några exempel: gungfly och cigarill.
vi misstänker att vi ska skriva dikter av orden men på spanska. och hur får man in gungfly i det? vet inte ens vad det är. vi skulle ha haft läxförhör idag men glömmer hon bort det hela tiden? -inte för att jag klagar.

och mitt knä mår faktiskt bättre men det gör ont att gå i trappor. jag borde ju få åka hiss nu.. tycker jag iaf. men det tycker nog inte rektorn. det gjorde jätteont att böja det igår men det är nog inget allvarligt :)
min nya design ör på G men den funkar inte för vissa datorer men jag bryr mig inte.. om den inte fungerar när jag har bytt kan ni ju kommentera om den inte fungerar så får jag se hur många som inte kan se den

OCH sist men inte minst.. ska skaffa reklam till min blogg och kolla hur mycket jag kan tjäna. inte mycket tror jag men en krona är jag nöjd med :D 

smell ya later.

Kommentarer
Postat av: design

det är helt knall vitt för mig :)

2009-04-29 @ 14:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0