TRÖTT PÅ ATT VARA FRIDA

orkar inte den här känslan. är det för att jag har pluggat för mycket? eller för att jag är trött.. jag känner mig bara misslyckad och helt enkelt sämst. samma känsla som jag får varje dag. 
jag har alltid ett självförtroende på morgonen men sen så försvinner det under dagen. jag känner alltid att mitt klädval är fint men sen så ångrar jag mig när jag har kommit fram till skolan.. varför bryr jag mig hur jag ser ut där? jag har en underbar pojkvän som är miil bort från skolan. och ska jag bry mig om vad någon annan tycker om mig? dom ända vännerna jag har dom finns inte på skolan och jag träffar dom bara ett fåtal gånger på bussen.. (förutom elin dårå) men hon går i den andra klassen och hänger med sitt gäng.. jag har inget gäng.. jag är bara en svans som jag alltid har varit som hänger efter alla andra.. 
önskar att jag kunde klara av något i mitt liv.. 
orkar inte att jag inte kan vara mig själv. och jag har alltid tyckt att den här frasen " jag vet inte vem jag är" är totalt bullshit men nu känner jag verkligen att jag inte vet vem jag är och vem jag vill vara.. innerst inne vill jag vara flum-frida som jag är när jag är med ida och emelie.. glad, lycklig och bryr mig inte om vad andra tycker. jag kan lätt skämma ut mig i bussen för att vara henne. men nu är jag fast med att vara olyckliga frida som måste ändra sig för att få vara en svans.. 
lucas ska fan inte klaga på att han inte får vara den han är.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0