vad tycker du?

ååhh vad jag saknar sommaren ! det känns som att vintern aldrig kommer att ta slut. men man ska inte klaga på vädret, man mår bara dåligt av det. typ. jag vet inte riktigt, men jag mår nog lika dåligt av slask och kyla. jag saknar att ha kortbyxor och bada och det jag saknar mest är moppe ! så skönt det kommer att bli att kunna köra till skolan, holken och köra.. bara för att köra (A)
nu fick jag ett sms men vet inte vart min mobil är.. jag orkar inte röra mig och leta efter den. 

just nu sitter jag och kollar på simpsons. det var ett tag sen jag kollade på det. 

jag funderar på att skaffa reklam till min blogg. men dock kommer jag inte tjäna något på det.  man måste vara en fjortis som bjuder på pinsamheter och nakenbilder för att tjäna pengar på sin blogg.

smell ya later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0