6/8 -09

hej bloggen.
idag firas det ska ni veta! nejmen jag bestämde mig för att försöka vara lite snäll och romantisk gentemot john idag. vifirar 7 månader :D och jag stack ner på ica för att köpa lite grejer.. så klart har john fikapaus och står och ska köpa en glass när jag kommer. just typiskt. men jag köpte det jag behövde ändå och hoppas att det duger. köpte en liten present och slog in den. omslagspapepret på ica är ändå gratis.

men idag så har jag vaknat, städat, handlat och nu ligger jag med huvudvärk i johns säng och orkar inte ens ställa mig upp. måste ta mig upp och hämta någon skål till allt GODIS ( jag vet att det inte är helg idag men ändå.. ett speciellt tillfälle )

hörs senare! chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0