buzz-kväll som vanligt

mina inlägg är alltid så korta och tråkiga, men själv föredrar jag inlägg med bilder. och så klart har jag lite ont om just det.. bilder.

nyss spelade jag iaf BUZZ (ingen nyhet?) med min syster och min mamma. jag vann 3 gånger av... 3. bättre än att spela med john för john äger ju på alla spel. lite smådrygt.

jag håller på med en teckning som min syster ska ha i sitt rum. den kommer nog bli fin i slutet. just nu har jag knappt ritat klart ansiktet. bara det har tagit ca: 3 dagar. men ju längre man håller på ju finare blir det kanske? får väl se om hon blir nöjd.
hon sa även att den ska ha ett namn och en bakgrund. 

bakgrunden är: en rik dotter i ett gammalt england (min syster och sitt england...) faller för en fattig fotograf och han får en sådan insperation av flickan så han vill gärna ta kort på henne. och det kortet är då tavlan.



corny i know..

lägger upp den klara bilden sedan under kategorin "teckningar"


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med att jag skulle få en teckning på min vägg? :(

2009-08-10 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0