BUZZ som vanligt.

ikväll har vi gått upp på tak, spelat buzz och.. ja vad har vi gjort. snackat om "choklad" en hel del. 
jag har varit trött och mina humörsvängningar är ju alltid på topp då. 

vi gick upp på någon skola, och jag är höjdrädd......... tänk om man rullar ner från ett hus med 4 våningar?! man dör ju direkt.. eller så skadas man och typ.. sitter i rullstol resten av livet........ fan va mycket punkter. kan inte vara roligt att läsa.

men iaf så drog vi till john efter några stopp, och gissa vad,, jag förlorade inte ;) jag kom TVÅA! så klart vinner john hela tiden men det får man stå ut med :) roligt när man vinner med ett poäng. 

ett bra fakta att veta: 20 % av alla kvinnor föredrar choklad mer än sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0