engelska

hejhejhej

har just at this moment engelska, vi fick en uppgift. skriva om våran favoritsång. jag har skrivit ganska mycket men 90 % av det jag har skrivit handlar inte om min favoritsång.. men jag kan inget om musik och vad som är bra så jag srkev bara om en låt som får mig att vara lugn. jag har kanske 10 favoriter som jag inte blir less på. så kanske ska skriva en text om varje låt och se vilken som blir bäst.. NÄ så satsig ska jag inte vara.

nu har vi iaf bara historia kvar och  sen ska jag dra till stan och köpa JEANS! det värsta man kan försöka hitta (enligt mig) min storlek finns aldrig, jag vet inte ens min storlek. men jag vet att inga passar.. menmen, får leta imorgon me om jag inte hittar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0