Fatso

hej bloggen.. jag har inte skrivit på ett tag men thats life kanske?
just nu liggr jag i johns säng och spelar poker med johns kompisar. jag förlorar som vanligt.. men någon måste ju offra sig och vara den som alltid ligger sist. 

har inte bloggat så mycket på senaste tiden men det är för att jag helt enkelt inte har orkat eller känt någon stor lust att dela med mig av några händelser.. för att det faktiskt inte har hänt något.




idag vaknade jag runt tre, det känns som att allt vi hann göra var att gå upp sen var det middag. det var iaf god mat som vanligt och sen drog vi ut och joohn ringde erik, eller PA. jag satt och halvsov på pakethållaren så vem bryr sig. och helt plötsligt var vi på väg mot volvo och när vi kom fram så satt erik på taket. (hans tv fungerade inte) 

men inget intressant om det.. som vanligt. allt som händer är ganska ointressant ;D

men.. chao!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe.. lät slött.

2009-08-03 @ 10:53:37
URL: http://linn5.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0