nattblogning som vanligt

hej små gullegrisar!

jag har just städat. mitt i natten.. skola imorn.. men jag somnade klockan åtta (?) och vaknade klockan tolv. gick upp och mamma - ska itne du sova?! meen totalt kommer jag sova ungegär 8 timmar :O sen kommer jag sova på bussen till vilhelmina så det blir chill.

kom just på att vi har idrott i morgon.. måste ta med mig det också. alltså kommer jag måsta ta med mig idrottskläder varje gång jag åker till john härdanefter. om jag inte skaffar ett skåp. som man måste skriva på ngt konstrakt för att ha. (en ny jobbig regel) att man ansvarar för sitt egna skåp typ.. men om någon sparkar in mitt skåp tänker jag då fan inte betala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0