skriva av mig..

det mesta känns så fel just nu. jag vet inte varför men allt har börjat forma sig till en klump i magen. jag är nervös hela tiden men jag har inget att var nervös över.
livet känns så tråkigt just nu och då börjar jag undra vad som är fel. och när jag tänker så blir allt värre än vad det igenltigen är. eller?



jag känner mig som en docka som du bara tar fram när du har tråkigt. du är lycklig utan mig och är lycklig med mig (vad jag vet) jag känner mig inte till nytta och bara ivägen. du har roligare med dina kompisar än vad du har med mig och när jag är med i erat sällskap så förändras du till en annan person,. det kanske är så med alla människor? jag vet att jag förändras när jag är med olika personer men jag erkänner också att det verkligen är så. du nekar bara när jag säger att du förändras och du fattar inte hur mycket jag än försöker förklara. är det verkligen så att jag bara en i mängden? jag kanske bara en en kompis..
skäms du över mig?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0