slocknar snart

nu börjar mina ögon bli riktigt tunga. men måste hålla mig till klockan åtta.
20-21-22-23-00-01-02-03-04-05-06
ca: 10 timar!

det behöver jag för att återhämta mig.

i morgon så är det att spela fotboll på skolan. ralfs typiska kommentar så klart " det viktigaste är ju att vi vinner det här.. iaf över KP,s klass" ja vi kan ju försöka men vi brukar inte lyckas. vi är faktiskt den mest kassa klassen på trippelbollsaker och volleyboll xD men aja. stackars ralf
och tydligen har jag "anmält mig frivilligt att stå" enligt lucas. men jag får väll ta och ställa upp.. kommer inte precis gå bra men, alla kommer bara se att jag är kort och sen skjuta över mig ;) men LYCKA TILL för pygmén här kan hoppa!


OCH imorgon!! DÅ SMÄLLER DET!! då får jag träffa felix! ett helt sommarlov utan honom.. känns tomt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0