TÄVLING

KanDee som jag har berättat om förut har nu en till tävling! nu kan man vinna ett sminkset, som kommer från make up store.KanDee's blogg är nog den jag följer mest, hon kan rita på så många sätt och allt blir underbart fint. hon säljer tavlor, armband, tröjor, och hon har skapat allt själv. jag tror verkligen att hon kommer lyckas och bli känd för det hon gör. 
 Hon kan allt jag vill kunna och jag ska verkligen försöka uppnå det! KanDee inspererar nog många :) speciellt mig

Hon har nyss ritat en teckning till en hemsida som heter bracy.se. kom till den sidan här




ett av KanDee's linnen

(Kolla in hennes blogg, bara att trycka på namnet KanDee)

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack snälla! :) Vilka fina ord du skrivit om mig! Blir superglad! Ser att du inspirerats av Galaxy teckningen här på din bloggbakgrund ;)

Massa kramar!

2009-08-05 @ 20:43:28
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0