undrar..

alla bråk man har.. känns som om det är världens undergång.. alla bråk man har i livet tror man aldrig kommer ta slut. men allt löser sig ändå fastän man har dne där gnagande kännslan att man aldrig kommer få känna på dom fina stunderna man delat med den personen igen.
men hur vet man när bägaren runnit över? när vet man att allting har gått för långt? och aldrig kommer lösas..


mamma blev just klar med mitt läderarmband. kanske lägger in bilder i morgon. jag kanske t o m får låna mammas kamera över helgen eftersom det är DG och jag vill ta kort (A) kan passa på att ta kort på lite teckningar också..

om jag städade rummet ikväll så skulle jag få en stickad tröja från gina imorn! ganska bra deal, dock är jag inte klar med städningen för det ligger pennor kanske överallt.. men det får man stå ut med när man lever med världens bästa konstnär!

påtal om konst ! i oktober ska min mamma och min mormors granne på en loppmarknad typ och sälja saker, så jag ska skicka med några bilder och kanske får lite slantar ;) vem vet..





 I love my hair
I love my body
I love my skin
I love my eyes
But I dont love me

Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Och sen när man väl städar..hinner man aldrig klart...för mitt i allt kommer man på vääärsta ideén och ska typ börja måla eller nått....å sen är de lika stökigt som det var innan.

2009-08-28 @ 01:12:07
URL: http://Lans.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0