utseendefixerad frida.

imorgon är det skola och jag vet inte vad jag ska ha på mig.. jag är tjej och jag bryr mig om hur jag ser ut. så är det bara! alla snygga ettor kommer ju ;) (ironi) kommer nog kännas lite jobbigt att ha nytt folk på skolan.. kommer faktiskt sakna treorna.

men tillbaka till kläderna. jag har inget fint att ha på mig. och jag vet inte ens vilken sorts "värme" man ska ha på kläderna. är det fortfarande sommar?? eller är det höst?? ska man ha jacka? jag är helt borta , jag kanske bara tar mysbyxor och har uppsatt hår? nea...

återkommer kanske med bilder på morgondagens outfit

Kommentarer
Postat av: johanna

jag håller med dig! det med att vilken "sorts värme" de är.. va ska man ha för SLAGA kläder lixom. :O hahh

2009-08-18 @ 19:56:05
URL: http://nastan.blogg.se/
Postat av: linda

ge oss bild!! ^^

2009-08-19 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0