ännu mer.. slutet

när jag får ont i lungorna.. när jag får ont i sidan.. vem ska vara där och göra allt bättre.. vem ska förstå mig..
var det inet du som stoppat mig varje gång jag bara velat få slut på allt..
du har sårat mig.. så din anledning till att göra slut är att DU inte är bra för mig?
du vet inte om du älskar mig
du vet inte om du vill göra slut
du vet inte om du är kär i linda

du tycker inte att jag förtjänar mer än detta.. jag förtjänar att må dåligt när jag vet att du inte bryr dig ett dugg.
jag förtjänar att bli ignorerad.. varför? jag vet inte!

måste gå runt och undra.. det som gör ont mest är att jag vet att du har gått vidare.. att du inte ger oss en chans.. du ändrade dig under en natt.. och sen tycker du att det inte är mer än rätt att Linda ska ge mig skit. jag trodde inte att du kunde bli som du vet vem.. inte för att jag tror att du vet vem jag menar.. när lyssnade du någonsin på vad jag berättade..

jag har inte betytt något för dig..

förtjänade jag inget mer..
vad gör jag för fel..
varför förtjänar jag att dö inombords.. när jag inte får dö totalt.. lever sårad.. och kommer alltid att vara..

du som gjorde mig säker.. du som gjorde så jag slapp allt ont.. du anser inte att jag förtjänar mer..

vet att du inte kommer läsa det här..
men någon kanske bryr sig om att visa det..

du kanske inte bryr dig om mig längre... men när jag är borta.. var då redo att klandra dig själv...

Kommentarer
Postat av: johanna

åh frida =(

vet att vi inte pratar så speciellt mycket och så.. du kanske inte gillar mig MEN vill du prata eller nåt så lyssnar jag.. jag tycker det är jätte tråkigt, och kan fan inte fatta att han redan har börjat hålla på med en annan tjej? jag kan inte säga att jag förstår hur du känner nu, de kan ja inte... men jag vet inte va ja skulle ta mig till ifall jag skulle bli tvungen att gå igenom det. jag vet att du har det jobbigt och behöver någon..

2009-12-02 @ 11:51:18
Postat av: Linda

Roligt att bli nämn ;), känns väligt smickrande!

2009-12-02 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0