BREEH

försöker verkligen hitta något att göra förutom att plugga. men misslyckad som jag är så... ja, jag misslyckades med det me. så måste verkligen plugga nu.. eftersom jag inte fattar vad instuderingsfrågorna betyder ens kommer jag nog måsta sitta uppe hela natten. men jag måste få G på det här.

Mamma vill att jag ska satsa på en äldre kille. jag borde ta kontakt med the hot guy med gröna hörlurar. inte för att han är så mycket äldre men han är HOT. dock borde jag inte göra något alls förän jag har kommit över john. men han verkar göra det hela mycket lättare med att såra mig varje dag. så varför sörja över någon som bara gör dig olycklig..
mitt humör är en berg och dal bana!!! först är jag ledsen, sen har jag självförtroende, sen börjar jag kolla in killar, sen blir jag ledsen igen.. ja sen är jag kaxig ibland me. allt är väl bra ibland??

men ska plugga nu!! :) SAM HERE I COME!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

berätta mer om den heta killen med gröna hörlurar!

2009-12-09 @ 21:53:56
URL: http://asisawit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Öh ok? Ny kille ?? HAHA



Va glad om du ENS får någon kille och sluta behandla honom som skit!

2009-12-09 @ 22:32:19
Postat av: Linda

Postat av:

Öh ok? Ny kille ?? HAHA



Va glad om du ENS får någon kille och sluta behandla honom som skit!



-----



värt att vara Anonym?:)

Äckel, du är säkert något homo som inte fått kuk på länge.

eller har du bara lingonveckan i veckan?:D

hmm..



jaja, Du vet förmodligen inte ETT SKIT om vad frida gått och går igenom, och hur hon behandlade john och hur han behandlade henne.

Men du tror väll att det är fett coolt att sitta och trycka ner folk mera när dom redan är så nertryckta som det bara går? menar de är ju status eller hur? host



håll dig till dit liv, låter väll bättre så, eller hur?

eller gå och försök hitta ett liv på internet:D

hm.. vilket ska du välja..? =o



spännande ! :D



jaja. puss frida du är bäst :)

2009-12-09 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0