helvete

Man kan ju inte förvänta sig mycket från killar.
Deras hjärtkapacitet är ju nästan obefintlig. Önskar att det fanns EN person som verkligen menar det han säger. Beundrar Kajsa så jävla mycket för hon och olov är så jävla perfekta för varrandra.

Och mitt ex, denna person som har fått mig att må så jävla kasst att jag har velat dö. Är någon som jag litade på. Någon som kunde trösta mig. Men som han säger, människor förändras. Synd att du förvandlades till det dåligare.
LÖGNER! SVEK! FEGHET!

Min lärare håller med om att killar suger..... Han är väl den enda smarta man på denna jord?

du kunde inte vänta i typ... minst en månad heller??? måste gå och börja banga någon jävla brud dirrekt. blir väl lättare att "hata" dig nu.. för du är VERKLIGEN inte den jag älskar... han dog.

Kommentarer
Postat av: Linda

Banga och banga, det heter älskar<3

2009-12-07 @ 20:20:46
Postat av: Linda

Banga och banga, det heter älskar<3

2009-12-07 @ 20:22:30
Postat av: Kajsa

Alltså Linda, du är kanske den töntigaste och mest idiotiska människan på norra sidan jordklotet. Det betyder också att ingen vill läsa dina korkade kommentarer, så om du undvek det skulle du göra världen en tjänst. Tack på förhand!

2009-12-07 @ 20:44:27
URL: http://kajs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0