några dagar känns som ett år..

ingen förstår..
jag är död inombords..
folk säger att jag förtjänar någon bättre..
men hur jag kan jag tro på det.. hur kan jag tro att det finns någon bättre än dig..

det känns som att något drar mig i magen hela tiden. någon drar i mitt hjärta men det vill inte lossna.. dina ord håller det kvar.. en gnutta hopp.. det är allt jag lever för..
men antar att det hoppet snart släcks.. sist du dissade mig för att du skulle åka till din stuga kom du hem med en flickvän..
varför lyssnar du inte.. varför bryr du dig inte.. varfr kan du inte bara säga vad du vill.. alla kramar jag får.. tröstande kommentarer.. inget kan ta bort det onda.. inget kan ta bort de hårda slagen i magen jag får varje gång jag tänker på dig.
varför skulle du ta mig tillbaka.. jag förtjänar inte bättre.. jag förtjänar inte dig.. jag förtjänar ingenting.. tänker inte stanna kvar längre.. mobilen stannar hemma.. facebook raderas, apberget raderas,.. msn raderas. aldrig mer.. kommer du höra från mig.. jag tar smärtan. fastän jag vill att det bara ska sluta..



det här har väl bara varit en dans på rosor? för snart kommer helgen.. vad händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0