rtyujhgfd

sitter på historian.

pallade inte att sitta hemma. efter skolan ska jag med julia till stan och shoppa upp alla pengar som jag har över nu.. men shopping kommer int göra mig glad... inget kommer göra mig glad.

sup mig full i helgen??


sen måste jag träffa felix och få en kram.. tar så många kramar jag kan få just nu..



jag funderar på vad jag ska göra med alla kläder.. alla saker..
glashjärtat som jag fick i födelsedagspresent. kanske tar en hammare och slår till sen kan du få det i en påse på posten.. så känns det i mitt bröst.. både psykiskt och fysiskt.

men vem bryr sig.. den enda som jag trodde brydde sig sårar mig hellre och kommer med bortförklaringar och dissade mig för att han inte klarade av att avsluta allt.. varför plågade du mig.. och jag vet exakt hur det kommr  bli nu.. du säger att vi fortfarande kan vara vänner men jag kommer inte få något.. inga sms inget skrivet på msn.. bara bilder på facebook med dig och en annan tjej.. alla "jag älskar dig" som du sagt till mig har varit lögner.. jag vill prata med dig men hur kan jag göra det när du inte vill ha någon kontakt med mig..

Kommentarer
Postat av: johanna

men frida :( är det slut mellan dig och john?

2009-12-01 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0