SNART ÄR DET HÄR FUCKING ÅRET ÖVER!




jag har blandade känslor om 2009.
Jag fick det jag ville ha. jag trodde allt var okej. sen togs allt ifrån mig.
hela det här året har handlat om att folk förändras tror jag.. den meningen har jag haft i bakhuvudet hela tiden.
2009 skulle i stort sett vara det bästa året i mitt liv. förutom dagistiderna då man alltid var lycklig typ.

• Nyår! - Var på stan med Bullen. sjukt roligt och det känns fortfarande som att det var för.. en månad sedan? bodde där i några dagar, fastän mamma blev sur. Men eftersom en person som lovade att träffa mig inte gjorde det så var jag väl lite sad längst inne. men det var grymt skoj! sen fick jag ju träffa olle också. ( fick en helt ny syn på honom )

• John! - 6 dagar efter nyår så kom john till umeå. En kille som jag hade haft en crush i i ett par år eller mindre. hela historien om john är komplicerad och antar att det bara kommer vara jag som kommer förstå. Men vi träffades iaf och vi blev ihop.

• Sommar! - jag skaffade inget sommarjobb eller liknande. var i vilhelmina i stort sett hela tiden. John jobbade hela sommaren och jag badade och solade hemma hos honom.

• Stockholm! - åkte till stockholm med john och träffade den delen av familjen. väldigt trevligt och antar att dom minnerna inte kommer försvinna på ett tag.

• Skolan! - började tvåan.. vad finns det mer att säga.

• Konst! - jag sålde mina första tavlor!

• Svacka! - kom in i min svacka igen.. ja same old shit. Men nu vet jag verkligen inte vad det beror på . allt kanske bara har blivit för mycket.

• Framtidsplaner! - Jag och john började prata om förlovning och att jag skulle flytta till vilhelmina nästa år. Jag ville inte få upp mina förhoppningar för att min pappa aldrig skulle gå med på det. men john fick mig att kämpa mer för att få det att gå igenom

• Slutet! - Efter elva månader med john. börjar han en dag ignorera mig och svarar inte. sedan mitt i natten ringer han mig och gör slut. det jag hatar mest är bortförklaringar. varför kan man inte vara ärlig? han hade träffat en annan tjej. som han tidigare sagt att han inte brydde sig om . ( inget illa menat ) och det skulle jag kanske inte ha litat på ? en dag efter han dumpade mig blev han ihop med denna Linda som skriver track-kommentarer i min blogg. men eftersom john inte verkar ha något mod kvar vågade han inte erkänna att dom var ihop. Jag saknar honom, men jag tror inte jag saknar "honom" inte den han är nu. John som var ihop med mig lovade att göra slut face to face. och han var omtänksam och brydde sig om att han sårade mig. men antar att vissa människor kan såra folk grymt mycket utan att få skuldkänslor? Hans nuvarande tjej säger att jag behandlade honom som skit. Vad jag har gjort mot honom kan inte jämföras med det han har gjort mot mig. skulle inte förvåna mig om han inte vill erkänna det. och jag tänker inte sjunka till den nivån att sprida rykten om honom och sedan ljuga om det. han var helt underbar. jag kan erkänna det. men till slut kom det fram att han är precis som alla andra. kan fortfarande inte förstå varför han ville flytta ihop med mig, och förlova sig. för allt var hans idé... bara för att göra så jag mår ännuvärre??

• Pengar! - Jag hade betalat en stockholmsresa i förskott... om inte pengarna kommer tillbaka till min mama, kan jag inte stå för konsekvenserna.

• Nyår! - nyår har inte hänt än. men det kommer nog bli lika awsome som förra!!


• 2010!!!! - ta dagarna som dom kommer! nyårslöften håller jag aldrig men jag måste iaf försöka bli lycklig. jag har förändras under året men nu tänker jag bli mig själv :)



nu är tiden snart slut!! kommer jag sluta bita på naglarna helt??

Kommentarer
Postat av: anonym

Angående pengarna så var du väl skyldig johns mamma för den första resan till hans pappa så det går ju jämnt ut.Hoppas livet ordnar upp sig för dig och att du blir lycklig igen.

2009-12-16 @ 12:25:04
Postat av: SaraLiPei

Härligt att du är positiv till nya saker :) tråkigt allt som hänt dig! Men du är en stark tjej. :)

2009-12-17 @ 06:57:11
URL: http://sara15april06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0