Argumentera din åsikt...

Nu ligger jag i min säng, trött, sliten och ytterst skabbig.
Som skrivet för sov jag mig i morse och missade två lektioner. Jag och Julia ska få redovisa våran engelska nästa vecka istället. Efter skolan tog jag bussen till stan, träffade felix och gick runt som vi alltid gör. Försökte köpa choklad men hade NO MONEYYY  !!! Livet är hårt ibland... speciellt när man inte har pengar. Alltså är mitt liv lika hårt som Felix's magrutor ! 
Jag måste göra läxor... Men orkar inte.. Ofta man pallar göra läxor när man kommer hem 18:00 och sedan äter man middag,. och sen läxor? Nej tack... Man får ju stressa sönder om man ska klara skolan...

I dag tänkte jag: När jag fyller 18 ska jag hoppa av skolan, för då kan inte mina föräldrar tvinga mig. Men sen kom jag på att jag redan gått ut gymnasiet när jag fyllt år............... (BAJS)

TJARRÅÅ !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0